І СЕМЕСТР |
|||
|
1
|
Вступний урок. Повторення основних тем за курс 9-го класу |
|
1. Комп'ютерні презентації та публікації (12 год.) |
|||
1.1. Створення й показ комп'ютерних презентацій (5 год.) |
|||
|
2 1.1.1 |
Комп'ютерні презентації, їх призначення та класифікація |
|
|
3 1.1.2 |
Відкриття, створення та збереження презентацій. Практична робота №1 «Розробка слайдової презентації» |
|
|
4 1.1.3 |
Дизайн та стильове оформлення презентацій. Робота з текстовими написами та графічними зображеннями |
|
|
5 1.1.4 |
Анімаційні ефекти. Зміна слайдів. Практична робота № 2 «Анімація в слайдових презентаціях» |
|
|
6 1.1.5 |
Гіперпосилання та кнопки дій. Демонстрація презентацій. Комбінований залік |
|
1.2. Обробка мультимедійних даних (4 год.) |
|||
|
7 1.2.1 |
Мультимедійні дані та робота з ними |
|
|
8 1.2.2 |
Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних |
|
|
9 1.2.3 |
Створення кліпів. Настроювання часових параметрів аудіо-та відеоряду. Відеоефекти та відеопереходи. Титри |
|
|
10 1.2.4 |
Створення відеокліпів. Практична робота № 3 «Створення відеокліпу» |
|
1.3. Основи створення комп'ютерних публікацій (3 год.) |
|||
|
11 1.3.1 |
Комп'ютерні публікації та їх види |
|
|
12 1.3.2 |
Особливості роботи з графічними та текстовими об'єктами. Зв'язки між об'єктами |
|
|
13 1.3.3 |
Узагальнення та систематизація набутих знань з теми. Практична робота № 4 «Створення інформаційного бюлетеня або буклету» |
|
|
14 |
Підсумковий урок «Комп'ютерні презентації та публікації» |
|
Тематична |
|||
2. Текстовий процесор (8 год.) |
|||
|
15 2.1 |
Створення нумерованих і маркірованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів |
|
|
16 2.2 |
Графічні зображення в текстових документах |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|||
|
17 2.3 |
Таблиці в текстових документах |
|
|
18 2.4 |
Друк документів. Практична робота № 5 «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах» |
|
|
19 2.5 |
Перегляд документа. Стилі та їх використання |
|
|
20 2.6 |
Шаблони документів і робота з ними. Практична робота № 6 «Використання стилів і шаблонів документів» |
|
|
21 2.7 |
Макроси та їх використання Робота з макросами. |
|
|
22 2.8 |
Практична робота № 7 «Створе-ння макросів у автоматичному режимі та їх використання» |
|
|
23 |
Підсумковий урок «Текстовий процесор» |
|
Тематична |
|||
3. Служби Інтернету (8 год.) |
|||
3.1. Електронна пошта (4 год.) |
|||
|
24 3.1.1 |
Принципи функціонування електронної пошти |
|
|
25 3.1.2 |
Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс. Практична робота № 8 «Електронне листування через веб-інтерфейс» |
|
|
26 3.1.3 |
Робота з поштовим клієнтом. Практична робота № 9 «Електронне листування за допомогою поштового клієнта» |
|
|
27 3.1.4 |
Правила безпеки та етикет електронного листування |
|
3.2. Інтерактивне спілкування (4 год.) |
|||
|
28 3.2.1 |
Миттєві повідомлення, принципи функціонування служб миттєвих повідомлень |
|
|
29 3.2.2 |
Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями. Практична робота № 10 «Обмін миттєвими повідомленнями» |
|
|
30 3.2.3 |
Форуми. Реєстрація та участь у обговореннях |
|
|
31 3.2.4 |
Етикет інтерактивного спілкування. Практична робота №11 « Спілкування на форумах та в чатах» |
|
|
32 |
Підсумковий урок «Служби |
|
|
|
Інтернету» |
|
Тематична |
|||
4. Програмні засоби навчального призначення (3 год.) |
|||
4.1. Програмні засоби, призначені для вивчення профільного предмета (1 год.) |
|||
|
33 4.1.1 |
Програмні засоби навчального призначення. Програмні засоби, призначені для вивчення профільного предмета |
|
4.2. Навчання в Інтернеті (1 год.) |
|||
|
34 4.2.1 |
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання |
|
4.3. Програмні засоби, призначені для вивчення іноземних мов (1 год.) |
|||
|
35 4.3.1 |
Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов |
|
Тематична |