І СЕМЕСТР |
||||
1. Електронне листування (5 год.) |
||||
|
1 1.1 |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень. |
|
|
|
2 1.2 |
Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. |
|
|
|
3 1.3 |
Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами. |
|
|
|
4 1.4 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. |
|
|
|
5 1.5 |
Розв’язування компетентнісних задач. Поняття про розв’язування задач в різних галузях діяльності людини. |
|
|
Тематична |
||||
2. Моделювання (4 год.) |
||||
|
6 2.1 |
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. |
|
|
|
|
Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін. |
|
|
|
7 2.2 |
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. |
|
|
|
8 2.3 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. |
|
|
|
9 2.4 |
Розв’язування компетентнісних задач. Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань. |
|
|
Тематична |
||||
3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням (10 год.) |
||||
|
10 3.1 |
Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. |
|
|
|
11 3.2 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch. |
|
|
|
12 3.3 |
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо –то-інакше»
|
|
|
|
13 3.4 |
Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
|
|
14 3.5 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. Складання та виконання алгоритмів з розга-луженням у середовищі Scratch. |
|
|
|
15 3.6 |
Цикли з передумовою. |
|
|
|
16 3.7 |
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
|
17 3.8 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch. |
|
|
|
18 3.9 |
Самостійна робота з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» |
|
|
|
19 3.10 |
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
|
Тематична |
||||
4. Табличний процесор (11 год.) |
||||
|
20 4.1 |
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі ТП. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. |
|
|
|
21 4.2 |
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. |
|
|
|
22 4.3 |
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. |
|
|
|
23 4.4 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. |
|
|
|
24 4.5 |
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. |
|
|
|
25 4.6 |
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. |
|
|
|
26 4.7 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. |
|
|
|
27 4.8 |
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. |
|
|
|
28 4.9 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. |
|
|
|
29 4.10 |
Самостійна робота з теми: «Табличний процесор» |
|
|
|
30 4.11 |
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
|
Тематична |
||||
5. Виконання індивідуальних навчальних проектів (5 год.) |
||||
|
31 5.1 |
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту. |
|
|
|
32 5.2 |
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо) |
|
|
|
33 5.3 |
Виконання індивідуальних навчальних проектів. |
|
|
|
34 5.4 |
Захист проекту.
|
|
|
Тематична |
||||
|
35 5.5 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок. |
|