І СЕМЕСТР

1. Електронне листування (5 год.)

 

 

1.1

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.

 

 

 

1.2

Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.

 

 

 3 

1.3

Використання адресної книжки та списків розсилання.  Операції над папками та листами.

 

 

 4 

1.4

Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.

 

 

 5 

1.5

Розв’язування компетентнісних задач.   Поняття про розв’язування задач в різних галузях діяльності людини.

 

Тематична

2. Моделювання (4 год.)

 

 6  

2.1

Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.

 

 

 

Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.

 

 

 7  

2.2

Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.

 

 

 8  

2.3

Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах.

 

 

 9  

2.4

Розв’язування компетентнісних задач. Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань.

 

Тематична

3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням (10 год.)

 

 10  

3.1

Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.

 

 

 11  

3.2

Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.

 

 

 12  

3.3

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо –то-інакше»

 

 

 

 13  

3.4

Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.

 

 

 14  

3.5

Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. Складання та виконання алгоритмів з розга-луженням у середовищі Scratch.

 

 

 15  

3.6

Цикли з передумовою.

 

 

 16

3.7

Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.

 

ІІ СЕМЕСТР

 

 17

3.8

Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch.

 

 

 18

3.9

Самостійна робота з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»

 

 

 19

3.10

Розв’язування компетентнісних задач.

 

Тематична

4.  Табличний процесор (11 год.)

 

20 

4.1

Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Типи даних: число, текст, формула. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Адресація в середовищі ТП. Іменовані комірки і діапазони. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.

 

 

21

4.2

Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.

 

 

22 

4.3

Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.

 

 

23 

4.4

Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора.

 

 

24 

4.5

Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні.

 

 

25 

4.6

Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.

 

 

26 

4.7

Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.

 

 

27  

4.8

Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.

 

 

28  

4.9

Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.

 

 

29  

4.10

Самостійна робота з теми: «Табличний процесор»

 

 

30  

4.11

Розв’язування компетентнісних задач.

 

 

Тематична

5. Виконання індивідуальних навчальних проектів (5 год.)

 

31

5.1

Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.

 

 

 32 

5.2

Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика,  хімія, біологія, географія, тощо)

 

 

 33 

5.3

Виконання індивідуальних навчальних проектів.

 

 

 34  

5.4

Захист проекту.

 

 

Тематична

 

 35 

5.5

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.